Wat is het?

Een barre workout is geïnspireerd op de bewegingen van ballet, yoga en pilates, waarbij je de barre gebruikt om je balans te houden. Tijdens de workout worden snelle en vloeiende bewegingen afgewisseld met krachttraining, waarbij je je lichaam stil houdt en specifieke spiergroepen aanspant. Na elke reeks krachtoefeningen voer je een stretch uit om ervoor te zorgen dat de spieren steeds opnieuw worden verlengd. Zo creëer je een sterk, fit, elegant en flexibel lichaam. De oefeningen kunnen best pittig zijn en worden extra zwaar door het gebruik van gewichten of een weerstandsband. Ook zal er soms gebruik gemaakt worden van matjes voor core-oefeningen.

Wat zijn de voordelen?

Aan deze workout zijn heel wat voordelen verbonden. Zo zal je houding verbeteren, kan het leiden tot gewichtsverlies, en worden je spieren, flexibiliteit en ontspanning versterkt. Barre workouts zijn een goede aanvulling op je gewone sportschema en kun je heel goed inplannen naast je normale krachttraining of hardloopsessies om flexibel te blijven.

Deelname

Er zullen 5 reeksen van 5 lessen georganiseerd worden. Je kan je inschrijven per reeks of per les zolang er plaatsen beschikbaar zijn. Inschrijvingsgeld: €20/reeks of €5/les. Cash betaling voor aanvang (eerste) les.
Er is de mogelijkheid om 1 proefles te volgen voor €5.
Bij aanvang van je tweede les wordt er verwacht het resterende lidgeld te betalen.

Om overzicht te bewaren kan inschrijven voor de losse lessen enkel bij de start van de reeks.
Inschrijven voor de proefles en de losse lessen gebeurd altijd via mail info@dansschoolexentric.be
Je zal hierna een bevestiging krijgen of er nog plaats is om aan te sluiten.
Inschrijven voor een reeks loopt via je account op SwingIT.

Reeks 1: 6/9, 13/9, 20/9, 27/9, 4/10

Reeks 2: 11/10, 18/10, 25/10, 8/11, 15/11 (1/11 is er geen les o.w.v. herfstvakantie)

Reeks 3: 22/11, 29/11, 6/12, 13/12, 20/12

Reeks 4:

Reeks 5:

Gemiste lessen kunnen niet overgedragen worden naar een nieuwe reeks!

Sorry, the comment form is closed at this time.